….om du inte planerar din träning så kommer du inte att få några bra slutresultat. Att göra samma övningar vecka efter vecka med samma reps och set intervaller kommer inte utmana din kropp att få till någon förändring.

Handen på hjärtat? Har du någon plan eller dyker du bara upp på gymmet och tränar lite på måfå? Kanske gör du bara dina vanliga favoritövningar om och om igen?
Vad har du för Masterplan för att komma i ditt livs form? Har du bestämt dig men vet inte riktigt hur du ska komma igång och hur du ska genomföra detta?

Till dig har jag nu tagit fram en 12-veckorsplan med 4st olika faser för att du ska dina mål och skaffa dig en grym fitness!

Varje fas har olika teman och kommer att utmana din kropp i alla 3-plan, kommer att utmana dig med progressiv träning där du ska öka dina vikter inom varje fas. Varje fas är olik den föregående för att chocka/överraska kroppen med olika reps, set och vilointervaller. Jag blandar det bästa från de bästa coacherna.

– Första fasen består av en stryrkefas med 3st helkroppspass/vecka för 2 veckor.

– Andra fasen består av en fettförbränningsfas med cirkelliknande styrketräning som kickar igång ämnesomsättningen och fettförbränningen. Även denna fas består av 3st helkroppspass/vecka.

– Tredje fasen består av en byggarfas ”hypertrofi” med 4st splitade pass/vecka. För tjejer har jag modifierat denna fas så att den passar era vanligaste mål, utan att bulka på er onödig vikt.

– Fjärde fasen blandar både uthållighet och andra styrkekvalitéer för att bli så allround
som möjligt. Denna fas består av 3st helkroppspass/vecka

Obs detta program kräver att du har en grundträningsvana och att du är bekant med de flesta basövningarna som marklyft, benböj, pressövningar, dragövningar mm. Programmet är ruskigt kul att köra då det hela tiden utmanar din kropp med hopp, tunga lyft, funktionell träning och säkert en hel del nya roliga övningar för din kropp och knopp. Jag har döpt programmet till ”Masterplan” och har testat liknande program både med mina PT-klienter och med en hel del distanskunder över hela Sverige.

Till vissa som har mer tid över så adderar jag till lite extra uthållighet och intervallträning om det finns behov.

Självklart så kan du köpa till ett matchande kostupplägg om du menar allvar med din satsning och känner att du inte har koll på den biten. För att om du vill få riktigt grymma resultat av detta program vad gäller din kroppskomposition så behöver du även ha en bra kostplan. Tveka inte att kontakta mig på info@pettertraning.se så ordnar vi med betalningen och sedan mailar jag PDF-filerna till dig.

Pris 990 kr för dessa 12 veckor.
Telefon/Skype eller mailuppföljning inför varje fas 30 min 300 kr. (Inte säkert det behövs de flesta övningar har du säkert bra koll på).

Du kan även välja att betala till 600 kr så har du upp till 1h mail support under hela 12 veckors programmet.

Kostupplägg för optimal fettförbränning för er som köpt programmet. Pris: 350 kr
Kostupplägg för optimal fettförbränning Pris: 600 kr om du ej köper Masterplan tränings- programmet.

Vi hörs snart.

Petter